KONKURS NA KAMPANIĘ PREWENCYJNĄ FUNDACJI FILM SPRING OPEN

Fundacja przy wsparciu partnera projektu PZU ogłasza konkurs na 15 najciekawszych pomysłów na kampanię prewencyjną dotyczącą bezpieczeństwa na drodze. Do wygrania stypendia na plenery Film Spring Open.

Badania pokazują, że blisko co drugi kierowca używa telefonu w trakcie jazdy, a jedna trzecia z kierowców w trakcie jazdy trzyma komórkę w dłoni. Większość uczestników ruchu drogowego jest nieświadomych, jakie niebezpieczeństwo niesie za sobą to zachowanie. Za pomocą wyobraźni i kamery, możemy wspólnie przyczynić się do zmiany podejścia względem używania telefonów wśród młodych kierowców oraz pieszych uczestników ruchu drogowego” czytamy w informacji prasowej.

Organizatorzy zapraszają do stworzenia pomysłu na reklamę, animację, projekt VR na podstawie krótkiego opisu (briefu) opisującego problem używania telefonów komórkowych w trakcie poruszania się na drodze. Na autorów najciekawszych pomysłów czekają stypendia na tegoroczne Plenery Film Spring Open.

Zachęcamy do wykorzystania w swoich zgłoszeniach innowacyjnych rozwiązań audiowizualnych i narracyjnych, dotąd niespotykanych w świecie komunikacji marketingowej, piszą organizatorzy.

Stypendia na warsztaty filmowe

Od 15 października przez 10 dni w Krakowie w trakcie Plenerów Film Spring Open pomożemy wam zrealizować wasze filmy, na które co roku przyjeżdża 350 młodych uczestników z całej Europy, a my dostarczamy najlepszy sprzęt audiowizualny wart 12 milionów złotych. Dostaniecie do realizacji: kamery, światło, montażownię i sale projekcyjne, a Opiekunami Waszych projektów będę najlepsi specjaliści, na co dzień pracujący na rynku audiowizualnym w Polsce i za granicą. Każdy z Was chce bezpiecznie poruszać się po drogach i każdy z Was ma pomysł lub marzenie, aby to osiągnąć. Piszcie. Rysujcie. Róbcie storyboardy i wysyłajcie do nas! U nas możecie skompletować ekipę filmową i zrobić reklamowy film aktorski, animowany czy też w technologii VR. W grupie jest zawsze bezpieczniej. – mówi Sławomir Idziak twórca Plenerów, operator „Harry Potter i zakon Feniksa” „Helikopter w ogniu” i wielu innych nagradzanych filmów”.

Zadanie konkursowe

Zadanie konkursowe polega na stworzeniu pomysłu scenariusza lub storyboardu kampanii prewencyjnej w oparciu o brief kampanii prewencyjnej PZU SA. Pomysł powinien być dostosowany do realizacji w jednej z grup dedykowanych:

PZU - Grupa filmu reklamowego (opiekun grupy Marcin Ziębiński), PZU - Grupa filmów realizowanych w technologii wirtualnej rzeczywistości (opiekun grupy Konrad Ziaja), PZU - Grupa filmów animowanych (opiekun grupy Kamil Polak).

Zgłoszenie zawierające wypełniony formularz należy przesłać na adres biuro@filmspringopen.eu do dnia 30 września 2019 roku do godz. 23.59 wraz z informacją, w jakiej technice ma zostać zrealizowany pomysł. Prosimy o zatytułowanie maila „Konkurs”. Wyniki zostaną ogłoszone 5 października 2019 roku na stronie oraz na profilach w mediach społecznościowych Plenerów Film Spring Open. Nagrodami w konkursie jest 15 stypendiów o wartości 1400 zł każde, pokrywających koszty uczestnictwa w Plenerach Film Spring Open 2019 (koszty wyżywienia, zakwaterowania oraz wpisowego). Każdy uczestnik ma prawo wielokrotnie wziąć udział w konkursie. Dokładne zasady udziału określa Regulamin.

Więcej informacji:

http://filmspringopen.eu/pl/ 

www.facebook.com/filmspringopen.eu 

Informacja prasowa